tisdag 14 juni 2011

Stor tjej

Hellu^^
Jag har haft det bra och så har jag gjort tvålar som luktar gôtt:D
Jag har inga bilder på dem ännu men när dom har torkat så ska jag lägga upp ett par bilder.



Jag har såklart gjort pressisar till min syrra.
Hon fick en söt tofs som jag har virkat med en liten knapp imitten. Den knappen var jag väldigt glad över att jag hittade, den passade ju perfekt!



Sen fick hon också en liten kattmunk Tillochmed med en liten kappa så att han inte fryser^^
Hon kommer att få en till present som jag inte kan avslöja än men ni får se den imorron;D
Moahaha, nu blir ni så nyfikna>:D



Jag har ju inte glömt bort lilla mig,nej,nej!
Jag har belönat mig med en fin mössa (i dessa *ehem*iskalla tider:S)med shrek-öron!
När jag och min syster var små hade hon en sånhär i fleece med texten "shrek" på! Hon var så söt i den♥
Min lilla syrra♥ Eller ja, hon är några minuter äldre än mig men det gills inte nu:D

Hon är den sötaste i världen och hon kommer alltid vara min bästa vän, vad som än händer! Grattis på födelsedagen syrran!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar