tisdag 28 juni 2011

Rawrrawr


Hellu^^

Jag Har äntligen blivit klar med Luddes monster-tofflor!
Tofflorna har nog mest legat och drällt för att jag;
1. Glömt bort dom:'(
2. Varit för lat.
3. Haft en million andra projekt på gång.
Jag har dåligt samvete.

Men, men. Dom är iallafall klara nu:D Och glada över att dom finns till Luddes förfogande vid frusna tår.
Jag har såklart gett dom namn, den tofflan med ögonen lite högre upp heter Dan och den tofflan med ögonen lite längre ner heter Denise.

Rawrrrr¤w¤
Tofflorna Dan och Denise har som hobby att småprata, dom är väldigt sociala typer.
Dom kan väldigt mycket efter allt dom har fått reda på genom småprat. Den amisen dom mest gillar att småprata med är nog Ernest. Ernest har varit i många länder och träffat mång lika människor.
Så berättade domför mig att "Ryska federationen består av sammanlagt 89
administrativa och territoriella enheter".
Jag bara nickar och ler...

3 kommentarer:

  1. Men åh! Så coola tofflor! Dem skulle mina små busar älska! Härliga färger!

    SvaraRadera
  2. Tackar,tackar^^ Jag blir så glad:D
    //Nora
    Ps. Det är fortfarande fel på blogger så jag kan inte kommentera med min profil, det är fortfarande jag;D

    SvaraRadera
  3. Jättefina tofflor, riktigt söta! :D

    SvaraRadera