söndag 19 juni 2011

Besök från yttre rymden


Hellu^^

Vet ni vad jag hittade på balkongen idag?
En liten utomjording som hade kraschat på balkongräcket.
Hon pratar ett väldigt konstigt språk som jag tror heter Flibberflabber, så jag förstår inte vad hon vill sägaD:
Men hon kunde iallafall få ett namn tyckte jag:3
Efter stort övervägande *hosthost* så bestämde jag att hon fick heta Görel.

Hon såg blommorna vi hade i den stora krukan på balkongen och så satte hon sig där, jag tror inte att hon vill flytta på sig.

Görel har så stora och fina öron:D Dom är superduperbra för dom funkar som element när det är kallt, och så är dom också som elefantens. Dom svalkar när det är varmt^^

Åh så fint vi har fått det på landet:3


Ps. Jag har fått en symaskin i födelsedagspresent! Nu ska jag sy'w'

3 kommentarer:

  1. Tack för era snälla kommentarer, jag blir så glad:D
    Nora

    PS.Det är något fel med blogger, jag kan inte kolla på min blogg utan att bli utloggad och då kan jag inte kommentera med min profil:(

    SvaraRadera