tisdag 16 oktober 2012

Jag tror att ugglan är arg på regnet

Han har en liten fajt med Berra...
Hellu^^
Det regnar mycket där jag bor nu. Så jag kände att ett litet regnmoln skulle passa perfekt! Det är virkat efter samma mönster som det lilla vita. det ser ut som en solklar Berra. Den lila bläckfisken Berra har ju tyvärr lämnat oss efter den hemska olyckan så denna lilla Berra får ta hans plats... Varning för "hemska", skakiga, dramatiska bilder. Naturen har sin gång, vänner, naturen har sin gång.

Jag har också virkat en liten ugglebrosch, som ser väldigt arg ut. Han kanske är arg på regnet?




Från denna vinkel ser man hans arga ögonbryn bättre!


Men just idag var det helfint väder! Jag kände att jag ville publicera den här bilden eftersom den är väldigt fin.
^__^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar