måndag 31 maj 2010

*** Taggad!***

Jag har blivit taggad av Suadda *fanfar* ! Jag blev JÄTTEGLAD :) TACK SUADDA!
Suadda ger mig väldigt mycket inspiration och idéer till virkningen och skriver snälla kommentarer på min blogg. Kolla på hennes jättefina blogg om du inte redan gjort det! Figurerna är väldigt personliga och har något "extra".

Eftersom jag blivit "taggad" så ska jag nu berätta sju fakta om mig:

1. Jag är radioberoende. Jag måste lyssna på radio när jag gör mina läxor. Det känns som att det går bättre då.

2. Jag har simmat med delfiner i Mexico. Vissa säger att de känns som våta gummistövlar när man klappar dom men det är helt fel. Dom är mycket mjukare och varmare.

3. Jag har en tvillingsyster. Hon är "ovirkig" men hon är bra ändå <3

4. Mamma och jag har lika stora fötter...

5. Jag kan sjunga med stängd mun. Det låter som en liten treåring instängd i en glasburk. *Hihi*

6. Jag har redan badat i år. Det var 6 grader i vattnet. Försökte få med mig varghunden Mira, men hon tyckte att det var för kallt. Badkruka!

7. Jag gillar inte fiskbullar och kommer aldrig att göra det. Men jag älskar sushi och kommer alltid att göra det!

Nu vill jag "tagga" Janna som har bloggen Jannas amigurumisar för att hon är så duktig att virka, har en cool virkstil och ger mig idéer! Jag är nyfiken på att få veta lite mer om henne.



Jag när jag pussar delfinen Era <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar