måndag 31 maj 2010

De tre vännerna och avbrutna kameraförbudet...

Här är bilderna på mina små amisar som jag gjort under tiden jag haft kameraförbud.


Det här är kaninen Hedvig som jag gav till bebisen. Hon vågar inte prata för hon är så blyg. Egentligen skulle hon vilja lära sig spela basfiol i en skolorkester men som sagt...hon är för blyg. Istället nynnar hon på vaggvisor när ingen hör. Perfekt sällskap för en liten bebis!




Munken Melvin är en väldigt snäll varelse det vill säga GOD :)
man får vara på sin vakt för Melvin tror bestämt att han kan simma och och slänger längtansfulla blickar på tekoppen på söndagsmornarna. Men kan han simma? Näää!!! I söndags räddade jag honom i sista sekund från att gå till de sälla konditorihyllorna :( Puh!




Minerva är en liten kattunge som gillar att samla på kulspetspennor. Hon har en hittills :) När hon blir stor drömmer hon om att bli fabrikör och odla kattmynta som ska säljas på burk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar