torsdag 9 februari 2012

Återvinning?



Hellu^^

Det är ju snart alla hjärtans dag, och såklart måste man göra något alla hjärtans dag-relaterat(eller, nja.). I mitt fall är det en styrketränande bläckfisk vid namn Kevin, och han har hittat sin stora kärlek.
Han har nämligen fått upp ögonen för en fin bänkpress på gymmet, lite luggsliten, men "schuper schnygg"(Kevin har lite svårt för att uttala SSSSS). Han har till ochmed köpt ett nytt svettband i kärlekens färg röd för att kunna imponera på bänkpressen.
Jag tror att han kommer att lyckas bra och jag håller tummarna:3
Resterna från när jag klippt ut honom har jag gjort några små babybläckfiskar, alla med varsitt fint litet band högst upp. Jag tycker att dom är söta:3





++Plus++
Jag gjorde även en liten diamant-pin att ha på ryggsäcken!

1 kommentar: