söndag 29 maj 2011

Nyheter!


Hellu!
Jag har precis fått en award av jättesnälla Linn(på Garnkompisar)!
Då ska jag berätta 8 saker om mig själv^^
Jag...

1. ...är nästan 1.70 lång:D
2. ...gillar att gå och klämma på garn i butiker. Och att gnida garnet mot kinden, lukta på det och att bara kolla på garnet.
3....går på friidrott och det är mitt största intresse:3
4. ...är väldigt känslig för dom "läbbiga" sidorna i rekordboken. Det känns väldigt obehagligt när en kille drar en bil med krokar genom ryggen:C
5. ...älskar Kollo! Jag tycker att dom som vill stänga ner det är dumma>:C
6. ...fyller 12 alldeles snart^^
7. ...dreglar väldigt mycket när jag sover:S
8. ... gillar Lorry-gänget jättemycket och jag tycker att dom är så roliga!

Jag väljer att ge den vidare till:

Kungen och Majkis
jag blir bara så glad av att gå in på den bloggen:D

Pysselkiisen
Virkar fint och har jättebra mönster!

Stjernfalls
För att hon är så pysslig och duktig på typ allt!!

2 kommentarer: