fredag 5 november 2010

~Hoho~


Halloj:)
Det har varit lite sisådär på bloggfronten på sistonde, men jag kan tyvärr inte visa vissa saker...
Ja, jag har börjat med julklapparna redan nu men det gäller att vara ute i god tid!
Men innandess kan jag visa en annan present som jag gjort. Den var till en av mammas jobbarkompisar som gav mig jättemycket garn:)
Den är såklart gjord av det garn jag fick av henne!
Hon gillar ugglor, så det var en självklarhet att hon skulle få en liten ami-uggla!
Tyvärr så har jag ingen bättre bild och kan inte ta en ny eftersom jag redan har gett bort ugglan:(
Jag var lite lat som inte fotade om;)

4 kommentarer:

  1. Den här är ju bara för sööööt! =)
    Ser samtidigt så cool ut med "fjädrarna" och blomman =)

    SvaraRadera
  2. Tack^^
    det är alltid lika kul att få en snäll kommentar!

    SvaraRadera
  3. Håller med, den är jättesöt. Jag har ju sett den i verkligheten! Kram från Anne

    SvaraRadera
  4. Jättesöt, älskar också ugglor! Tycker den ser lite ut som en muffin... :)

    SvaraRadera