söndag 9 december 2012

Unik

Hellu^^
Jag har varit upptagen, väldigt upptagen faktiskt. Det ska virkas fyra amisar till kusiner, en ami till en beställare och ett par andra amisar till hemliga personer... Så jag har ganska mycket att ta tag i nu innan jul!
Men två saker är klara; en liten molnpin och ett mobilfodral i form av en björn. Björnfodralet passar till en iPhone 4/4s och har en liten knapp som man stänger fodralet med. Jag har lyxat till det med ett avslutningsvarv i baklängesmaskor (crabstich) som gör kanten väldigt fin och ger en snygg avslutning på fodralet.
Den lilla molnbroschen ser nästan ut som den jag har gjort innan,  jag har bara klippt ut en liten annorlunda form på molnet.


Det är det som gör det så roligt att göra molnbroscher och mobilfodral, ingen är den andra lik! Unik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar