torsdag 28 juni 2012

Presentbambi


Hellu^^

Jag hade skolavslutning för några veckor sedan (kameran var lite kaputt och datorn strulade så det tog ett tag...). Det ska bli så härligt med sommarlov^__^
Men till hösten så ska min basgruppshandledare sluta, och han har varit så bra att han fick en liten present av mig! Ett ljusblått litet rådjurskid. från denhär boken. Jag har faktiskt inte gjort något från den boken. Jag kunde inte så bra engelska för två år sedan, så den har bara legat och skräpat på en hylla. Hur många gånger har jag inte bläddrat och önskat att jag kunde fatta vad allt betydde, innan jag gav upp.
Men så bestämde jag mig för att tiden var inne, och nu var det hur enkelt som helst! Lycka är...
Min handledare blev jätteglad och sa tillochmed att bambin var magisk!
Nosen är inspirerad från helsköna Suadda, jag tyckte inte så mycket om bollnosen i boken. Kolla in hennes inlägg om bambin Astrid HÄR!

Ett kort som jag gav till min lärare.Det satt fastknutet runt halsen på rådjuret^^


Baksidan med en liten katt!





 BONUS
Min present till pappa var en liten blå kanin. Kortet till höger är från min syster.

En påskpresent (oops^^') till pappa och mamma, en Amineko:3

2 kommentarer:

  1. Jättefina !! Ha ett skönt sommarlov, hoppas du får mycket virktid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ha en trevlig sommar du med:3

      Radera