lördag 26 maj 2012

Pins, pins, prins?


Hellu^^
 Jag har nog fått en crush på att göra pins! Det är ett bra sätt att bli av med alla hundra säkerhetsnålar man får på mina friidrotts-tävlingar. Jag har virkat några och sytt dom flesta. Dom ska förhoppningsvis säljas på en marknad i sommar. (Ni skulle bara veta, jag har gjort minst 50 stycken olika saker till den marknaden, det ska bli superkul!).

("Gammal" bild)

Dubbel!

Närbild på det söta ansiktet.

Om man har dem båda tillsammans blir det superfint. Dom matchar varandra så bra. ^___^

Virkade elefanter, superenkla och söta.

En halvt stirrig katt, jag tror att han har fått syn på en stor lax som ligger obevakad. Min faster fick en likadan fast brun i födelsedagspresent. Vill ni veta vad som står i det nedre högra hörnet? Purrfekt!

2 kommentarer:

  1. Jättefina gör också broscher men vad fina dina blir med filtning snart att sätta dem på ett litet papper till försäljning, jag får se om jag hinner göra lite blommen till broscher ska vara på marknad2 juni i valla !

    SvaraRadera
  2. Så jättesöta de är Nora. Bokar in en blå elefant direkt! Snablar så gulliga! Måste bara ha en sådan.... Kramis!

    SvaraRadera