onsdag 27 juli 2011

Perfekt för en myskväll


Hellu^^

Jag har haft fullt upp med att göra figurer, virkade 'goodies', och filtar till en liten marknad som alla som bor på vår lilla landställes-ö har.
Det ska bli jättekul!
Jag började lite försent med att börja med alla saker så jag har inte hunnit med att göra så mycket^^'



Hursomhelst mina kära vänner, jag har virkat en stor,härlig kopp med kaffe som har lite mjölk i sig.
Det är kanske Mormor som har varit framme! Hon älskar mjölk i kaffet.



Sen har jag äntligen blivit klar med en jättemysig filt som är i blåa färger.
Mumsigt!

2 kommentarer:

  1. Världsa-fina saker du har gjort!!! Hoppas att det kommer många köpare på marknaden. Lycka till! <3

    SvaraRadera
  2. Hade turen att vara på marknaden och fick se alla dina fina alster. Jätteimponerad av vad både du och "systra" din hade åstadkommit, och bra gick det ju oxå... GRATTIS! Kram, kram (en till er var).

    SvaraRadera