torsdag 7 april 2011

Onomnomnom


Hai^^
Jag har precis gjort en liten utomjording som är gul. Gul som bananer! Hon heter Irmelin(onödiga fakta; namnet kommer från tyskland). Irmelin fullkomligt ÄLSKAR bananpannkakor. En sån tur att hag gjorde några åt henne! Just nu sitter hon här och smaskar^^ Hon har inga armar så hon får klara sig med att äta med ansiktet! Måste bara hitta en handduk som hon kan torka av sig på:)
Hon poserar med en liten bläckis som jag gjorde i somras^^



Irmelin: Guh! Av från mitt huvud >.<'
Bläckfisk: Vänta, jag ser jätte långt hårifrån!

I: AH! Gunga inte sådär då ramlar jag!
**DUNS**
B: Ajaj:(
I: Vad vad det jag sa >:(




Just det, jag köpte 6 meter tyll i helgen. När vi har skaffat en bra symaskin (eller om jag åker hem till mormor;)) ska det bli en kjol^^

1 kommentar: