fredag 11 mars 2011

Hai!

Hej kalla mars-Sverige!
Om ni undrar var jag har varit de senaste veckorna så kan jag överraska er med att jag har vatit i MEXICO!
Men jag skrev aldrig det...Jag tog inte med mig en virknål dit men jag tog med mig ett par stickor! Men det blev inte mer med det:( Bara en liten alien blev det.Ni får se den sen^^
Pandan som var mitt testvirkarprojekt (långt ord OO') har varit klar ett bra tag nu och förtjänar att visas upp här på bloggen^^
Det är verkligen en ära att få vara testvirkare!


Jag tror att hon får heta MIA!

Och hon har en liten svans^^

Nu ska jag jobba så att stickorna glöder på luddes tofflor! Han har fått vänta rätt så länge nu :(
Hoppas att ni har det bra^0^



Ps. Lite onödig fakta... Medans jag skriver det här är klockan halv 11 på dagen för er men halv fyra på natten för mig! JETLAG:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar