torsdag 10 februari 2011

Tack & grattis

HURRA!!!

Jag fick ett mejl idag från Mia Bengtsson om att jag var utvald till testvirkare till hennes nya bok. Jag blev verkligen jätteglad och känner mig stolt att hon tycker att jag passar som testvirkare!


(Så här kommer boken att se ut!)



Eftersam jag har fått awards av Virkelivirkan (tack igen!) ingår att berätta tre saker som man gillar.
OK, här kommer dom:
1. cheesedoodlez
2. gos på ryggen
3. ligga i hängmattan på landet & bara mosa som en mochi

Det är svårt att välja bland alla duktiga och inspirerande bloggare men jag väljer att lämna awardsen vidare till
Janna,för att hon är så trevlig och duktig på att virka.
Nettan, för att hon har en fin blogg och lämnar gulliga kommentarer.
Suadda, för att hon är otroligt fantasifull och gör så jättefina dockor (Zoorba, OnOff och gänget)

*GRATTIS!*

6 kommentarer:

  1. Grattis Nora till att ha blivit utvald testvirkare till Mias nya bok. Nu kommer virknålen att gå varm kan jag tro. Jättekul!

    SvaraRadera
  2. Men jättegrattis till testvirkandet, det är du verkligen värd! Och jätte tack för "award'sen", jag blir så glad för dina goa ord! Har varit borta två helger i rad o nästan inte hunnit tillbringa tid i Bloggland alls, o så väntar en så här glad överraskning :) Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Hej!!
    Jag blev så glad när jag hittade din blogg!
    Jag heter Julia och jag är tolv år, jag ÄLSKAR att virka!!
    Det är en av mina största intressen.
    Jättegrattis att du blev testvirkare till hennes blogg!!
    Kika gärna in på min blogg!
    Vi hörs!/Julia

    SvaraRadera
  4. oj jag menar till hennes nya bok;)

    SvaraRadera
  5. Jag blir lika glad varje gång jag öppnar din blogg och ser ALLA figuerar i din startbild!! Så många och fina!! Kul och hedrande att få provvirka fast jag ser ju att du är ett proffs!!:) Maria

    SvaraRadera
  6. Jättetack för Awardsen Nora! Fårlåt att jag inte skrivit tidigare. Men nu har jag skrivit om dem på min blogg! =)
    Och grattis till att du också fått dem!
    Kram på dig!

    SvaraRadera