torsdag 23 december 2010

Juletider:)


Hej! Äntligen är jag klar med alla julklappar:) Så nu har jag tid för lite "frivirkande". Jag har blandannat gett mig på lite stickning igen. Det skulle bli en mössa men blev en liten rosa filur med gullig ficka på magen och en stilig höghatt^^ Jag har gett honom namnet Bosse, och han gillar att hoppa runt och samla småsaker i sin ficka. Igår så tog han min virknål >:) <---- Låtsas vara arg Men man kan ju inte klandra nåt så sött!

Jag har även gjort en liten hårig hund. Det kan vara svårt att se detaljerna på henne men hon har fyra ben och en svans, det kan jag intyga! Hon har lånat en tomteluva av min kanin Malte. Hon kallar sig själv för Marion och jag kan inte säga emot det:)




Det är ju snart jul! Jag kommer inte kunna sova ikväll:) Hoppas att ni får en god jul^^



Ps. Jag är ledsen för att bilderna är så sneda! Jag kan inte få dom åt rätt håll jag har försökt i en kvart men det funkar fortfarande inte:( Jag ska försöka imorgon igen. Hoppas att det inte gör nåt^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar